KEJAM!! [4 FOTO] DIPAKSA MENANGGALKAN PAKAIAN KERANA MENCURI ???

Tags



## "Hanya kerana dituduh mencuri, saya diarahkan menanggalkan pakaian saya.“Ketika itu saya hanya menurut kerana saya baru empat hari bekerja dan tidak tahu pr0sedur alam pekerjaan ini"
Kes ini bermula apabila Seorang wanita dib0-gel dan dimalukan di depan khalayak ramai setelah dia ditangkap mencuri di China....

 Orang ramai meng0yak pakaiannya dan menulis “saya pencuri” dalam karakter Cina dengan menggunakan marker di belakang badannya....





>> Insiden memalukan itu berlaku di K0ta Taizhou, timur China.... Satu sumber 0nline mengatakan pencuri tersebut juga diseksa secara fizikal....













Dia terpaksa mengikat dadanya dengan menggunakan kain buruk untuk mengelak di B0-gel. Setelah puas menyeksa pencuri wanita itu, orang ramai memanggil p0lis untuk tindakan lanjut.

Insiden ini menarik perhatian pelbagai pihak terutama k0men-k0men dari pengguna internet seluruh dunia....

loading...