'Bayar Pelamin Mahal-Mahal Sampai RM 3,900 Tapi Dapat Pelamin Macam RM 390 Je !'





'Bayar Pelamin Mahal-Mahal Sampai RM 3,900 Tapi Dapat Pelamin Macam RM 390 Je !'

"Yg atas tu,,salah 1 contoh pelamin yang saya minta,, Yang bawah tu,,pelamin yang saya dapat..

1-pelamin jauh sekali,,indah khabar dari rupaa,,bunga putih tak ada 1 johor katanyaaa..

2-baju nikah perempuan,,sendat,,saya size 46,,dier bagi size 42,,sebab yg size 42 tu size paling besar katanyaa..

3-baju nikah lelaki besar pulakk,,bahu jatuh,,kate nyaa,,nk kecik kn,,tapi,,tiba masa,,tak kecik kan pon..

4-accessories nikah,,katanyaa tertinggal,,tapi saya pakai accessories berinai punya..

5-baju berinai ok..

6-baju outdoor perempuan,,saya minta baju merah cili,,manik2 putih,,tapi yang dier bagi,,baju merah,,manik ala2 coklat ker ape x tawu lah kan..

7-baju outdoor lelaki,,merah maroon,,so x same kale ngan baju saya,dier cari baju kemeja merah cili,,1 johor x ada,,katanyaaa..padahal,,melambak2 kemeja merah kat johor ni..

8-photographer memang termasuk dalam pakej,,free katanyaa,,tapi,,saya dapat album kecik,,yang x lengkap,,tanpa gambar pelamin,,gambar pelamin semua nyaa tak cantik katanyaa,,blurr..page 1 ada gambar,,page 2 n 3 x de gambar,,lain2 ade gambar,,tengah2 x de gambar,,n belakang ade lah dlm 10 page,,tak ada gambar..(album DIY sama mcm saya punya yang ada kat rumah,,tapi size album saya besar selikit drpd album yang dier bg)

9-payung pengantin pon tak hadooo..

10-bunga tangan sanding pon tak hadooi,,yg hado tu,,sy bawa yg outdoor pnye,,tpi bridal x de pesan ape2,,klau sy x bawa,,mkne nye,,time sanding,,sy x ada bunga..

11-pendrft saya dapat kosong.. tak ada gmbar,,kata nye,,tersalah bg pndrft..

Tapi saya tak diman nak yang sebiji perfect mcm dlm gmbar,,cukup seakan2,,n putih semuaa..

12-mula2 sy nak alas meja potong kek kain sequin,,dier kata ade,,boleh..tapi dier pakai meje kecik yg tolak2.. OMG..

13-photographer sy pon kene tipu dengan bridal.

Apa pendapat korang?! Apa patut buat kalau korang kene macam ni?! Sekian terima kasih.."

loading...