Fara Mendoza Nafi Bercumbu, Tahu Batasan Agama

Tags

6 - Fara Mendoza- Saya Tidak Bercium, Tahu Batasan Agama - ROTIKAYA


Nama Fara Mendoza di dalam industri seni tanah air ketika ini dilihat lebih banyak kontroversi daripada melihat keupayaan dirinya sendiri berlakon. Baru sahaja terlibat dengan kemalangan sebelum ini, kini tersebut gambar Fara yang didakwa bercumbu dengan pelakon baru ketika penggambaran sebuah klip video.





Fara Mendoza- Saya Tidak Bercumbu, Tahu Batasan Agama - ROTIKAYA



“Saya tak tahu apa tujuan individu itu memuatkan foto saya sebegitu dengan kapsyen (keterangan gambar) yang menjatuhkan maruah saya dan keluarga. Penggambaran itu dilakukan di sebuah taman terbuka yang ramai orang lalu lalang di situ, tak mungkin saya melakukan perkara sebodoh itu”


“Satu saja saya pinta, tolong tunjukkan bukti kalau benar saya melakukan perkara seperti yang didakwa oleh orang itu. Saya juga sedang menyiasat perkara ini dengan pihak produksi untuk mengetahui macam mana perkara ini boleh berlaku”


“Kalau saya dapat selesaikan masalah ini dan tahu siapa yang tidak bertanggungjawab menyebarkan foto itu, saya pasti akan mengambil tindakan,” jelasnya kepada Utusan Online selain menjelaskan bahawa dia mengetahui batasan agama Islam dalam melakukan sesuatu.

Tambah Fara, penggambaran klip video tersebut mengambil masa selama tiga hari. Lama betulshooting klip video, pasti hasilnya juga gempak nanti. Pasti ramai yang tunggu klip video yang bikin kontreversi ini nanti. Semoga satu hari nanti Fara akan berjumpa siapa penyebar gambar tersebut.

7 - Fara Mendoza- Saya Tidak Bercium, Tahu Batasan Agama - ROTIKAYA


1 - Fara Mendoza- Saya Tidak Bercium, Tahu Batasan Agama - ROTIKAYA



5 - Fara Mendoza- Saya Tidak Bercium, Tahu Batasan Agama - ROTIKAYA



2 - Fara Mendoza- Saya Tidak Bercium, Tahu Batasan Agama - ROTIKAYA




3 - Fara Mendoza- Saya Tidak Bercium, Tahu Batasan Agama - ROTIKAYA




4 - Fara Mendoza- Saya Tidak Bercium, Tahu Batasan Agama - ROTIKAYA

loading...